2014/05/24

and what will you have left? ~

Hellou! Miittikuvia vaan, en tiiä oikee yhtää kehtaaks näitä julkasta mut antaa mennä. Latasin nää täl kertaa flicrin kautta, en yleensä viitti, mut nyt oli sen verran vähän kuvia et pysty, samoin muutaman ylimääräsen :D

mä niin jumaloin tota nukkemallia
tää on niin ihanan pastellinvärinen ~
toinenkin pastellinvärinen nukke :D
tykkään tästä kuvasta, june (toi ddalgi) on jotenki hirmu söpö.
"mamii pue mut en haluu olla naku!"
Oli oikein kiva miitti, kiitos kaikille! 
mulla on muutenkin hirvee miittailuinto, mut aina ei löydy miittejä ja ite en jaksa järjestää. (t. traumoja melkee 30 hengen miitistä)

Mitäs täs sit höpöttelis... Okei, en oo kuitenkaa ihan varma mun seuraavasta nukesta. Mulla on nyt 4 vaihtoehtoa, 1 on tosi vahvoilla. Ehkä mä hankin sen uuden nuken vasta kesäkuussa niin ehdin päättää kunnolla. Voin paljastaa teille mitä nukkeja harkitsen, mut en kerro sit mihin päädyn.

Eh, pahoittelen huonoa laatua. Jonkun noista ostan, mutten vaan osaa valita. Liian vaikee valinta, tykkään kaikista niin kovasti. Tavallaan en enää haluaisi pullippia, 2 dalia vielä... No, katotaan mihin päädyn.


10 kommenttia:

  1. Wow, aivan ihania kuvia naws ;3

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia. Dal chenille(kö) on tulossa tänne jossain vaiheessa c:

    VastaaPoista
  3. Tosi hyviä kuvia! :3 Olin kans siellä miitissä, oon ton ekan nuken omistaja ^.^

    VastaaPoista
  4. tosi ihania ja hyvälaatuisia kuvia^3^

    VastaaPoista
  5. Sinut on haastettu!
    http://pullips-eyes.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. wääw oon niin kateellinen sun kuvien tarkalle laadulle ; - ; Mutta ihania miittikuvia, kauniita nukkeja kaikilla *alemmuskompleksi* *-*

    Ja oh Dal Chenille du jardin kävisi kyllä mullekin, sen face up on jotain ylisöpöä ja wäh sen stockasukin on niin suloinen ♥‿♥ + Onko Iosta tollanenkin versio :o Tai mä oon aina luullut että tosta versiosta se Io- malli on luotu, mutta ehkäpä oon käsittänyt väärin xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo, eihän toi se oikea versio oo, mut se oli ainot kunnollinen kuva jonka löysin, kun muut ei mahtunut kunnolla xd

      Poista
  7. Hienojahan kuvia noi on :o :)
    saitko traumat traconin miitistä >:D ok ok ei se mullekkaan mikään älyttömän miellyttävä kokemus ollu.
    ja hienoi suunnitelmii, itekki aion hankkii yhen noista :3

    VastaaPoista
  8. Oli kyllä meillä kiva miitti.

    VastaaPoista
  9. ihania kuvia sait :3 mulla on dal angry, ihana nukke kyllä on :3

    VastaaPoista