2013/08/11

Tekotalvi

Hiphei! Mitäs teille kuuluu? Mulle ihan hyvää, vaikka koulut alkaakin ihan kohta, mulla alkaa tiistaina. Menipäs kesä nopeasti, en edes huomannut.
jos tahdotte skipata seuraavan tekstin, niin siiitä vaan, se ei sisällä mitään tärkeää.

Nukkepuolelle ei kuulu mitään uutta, ois tarkotus joskus syyskuun tienoilla pyytää äitiä tekemään tilaus Cool Catille, sieltä chipsit Ofelialle ja Tadaselle, sekä parit sukkahousut. Paraboxiin pitäisi tehdä sen jälkeen tilaus joka sisältäisi Siriukselle uuden obitsun, ehkä uudet simmut Siriukselle, ja obitsuin Konohalle, ja kaulatappeja varalle. Eli koitan saada nyt nuket valmiiksi tän vuoden puolella, Tadasen peruukista en tiedä, joskus sen hankin.

Koska tänään mua ei kiinnostanut kuvaata nukkeja, päädyin kuvaamaan mun nukkekotini asukkaita, Sylvanian Families- hahmoja. Niitä ei olekkaan tässä blogissa näkynyt, mutta niitä on nukkekoti täynnä. 
Sylviksille pikkusiskoni sai eilen semmoisen talviurheilu-setin, ja eihän keskellä kesää voinut hiihtää, saati luistella, niin pakkohan sitä oli jonkinlainen talvi saada. Se syntyikin tuolille sinisestä kartongista ja pumpulista.







Toivottavasti ette nyt lähde lukijoista kun tuli muitakin kuin nukkekuvia.

7 kommenttia:

  1. Aww sylviksiä <3 Ne on aina söpöjä. Ja mun mielestä olit hyvin onnistunu 'tekemään' talven, isukki ^.~

    VastaaPoista
  2. Aww... Ihania ja suloisia C:

    VastaaPoista
  3. Ihunia :3

    cheerful-doll.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Uii noi on niin ihania ♥ en todellakaan lähde lukijoista :DD mitäsää tollasia höpöttelet :'D

    VastaaPoista
  5. Tosi söpöjä! kivoja kuvia<3<3<3

    VastaaPoista