2013/05/13

Your smile make me happy

Heips ~
lol toi otsikko, naurakaa mulle, en osaa keksii enää otsikoita, ja en oo ees varma onks toi oiken koska oon mailman surkein enkussa ja en jaksa tarkistaa =T=
Olin eilen kuvaamassa Sylvian kanssa ja sylviksellä oli mukana Emily. Siis toi tummahiuksinen nukke ei oo mun, jos joku ehkä erehtyy niin luulemaan. Saatan siirtyä kokonaan tämmöiseen järjestelyyn, että laitan vain muutaman kuvan postaukseen.










Mulla oli mukana Ofelia, vaikka Osku onkin sairastunut 4-vartalotautiin. Oon ehkä piakkoin tilaamassa sille obitsua, mulla on jo 75 e kasassa, mut oon menossa kesällä ehkä Amalialle Lappeenrantaan nii en tiiä kui paljon uskallan rahaa käyttää. Seuraavaa nukkea tuskin oon hankkimassa ennen joulua. Koitan nyt vaan saada Raikolle ja Oskulle obitsut. Ja ehkä uuden peruukin Raikolle, riippuu onko rahaa. 
  
Kukaan ei kuiteskaan jaksanut lukee tota, mutta ihan sama xd Ei siinä mitään tärkeetä ollu :D

6 kommenttia:

  1. eka komentoija!!!
    Ihania kuvia<3<3<3
    aiotko hankkia Raikolle uuden peruukin?Musta nykynen onkiva<3<3<3

    VastaaPoista
  2. Kivoja kuvia sait c: En tiiä miks, mut alko ärsyttää kun toi otsikko on sama kun mulla ol jokin aika sitten..

    Muovirakkaus.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Söpöjä kuviia :33

    Liittyisikkö ? (:

    empunpullipblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. 4-vartalotauti :DDDDD

    Hahhah :) 3.vartalotauti on usko pois paljon pahempi :DDDD Mutta osku on sulloinen pikkunen nwn

    SE ON VARMASTI KOTOISIN LENTÄVIEN LEHMIEN MAASTA

    VastaaPoista
  5. Ihania nää kuvat<33

    VastaaPoista