2016/05/25

postia

Maanantaina ne eyechipit sitten tulivat, oon ollut vaan järjettömän kiireinen nää kaks vimmeisintä päivää niin en päässyt kuvaamaan enkä postaamaan.
Ajattelin tässä vielä mainita että oon myymässä Raikoa, mahdollinen ostajakin jo löytynyt. Syy lähinnä että ei tunnu omalta enkä oo saanu siitä mitenkään itsensä näköistä. Ja dalit ei taida olla ihan mun juttu, taidan vaan pysyä pullipeissa, oon niin iloinen että Aina ei ole ollut yhtä ongelmallinen.

Tässä siis mitä tilasin! Nuo harmaat silmät on Ofelialle, Ofeliasta ette nää kuvia tosin ennen kun saan hiottua ne silmät pienemmiksi ja uuden peruukin sille.

Lyran uudet silmät! Oon ihan rakastunut tyttöön uudelleen, muodonmuutos oli vissiin ihan kaivattua. 
Ja kuva bbysta tähän väliin. Koska se on söpö.

Ja sitten vielä Shaula. Jännitti kovasti nähdä sopivatko ne chipit sitten kuitenkaan, kyllähän ne. Oon tosi iloinen että sain Shaulankin valmiiksi.
Tässä illalla on vielä tarkoitus mennä kuvaamaan Lyraa, katsotaan jos saisi vielä tällä viikolla postattua. Kertokaahan toki mitä piditte uusista chipeistä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti