2016/04/28

morning sun

Heii! Täällä taas? Joo.
Tässä yks päivä ajattelin vaan räpsästä muutaman kuvan Shaulasta ja samalla päädyin ottamaan Konohan käteen, ja pakkohan mun oli siitäkin muutama kuva ottaa.

Joo ajattelin sitten höpöttää tässä nukkesuunnitelmista et kiva jos jaksaa lukee hei!
En oo tässä blogin (tai instagraminkaan) puolella koskaan sanonut, mutta tosiaan, Konohan naaman kanssa kävi kerran yks onnettomuus, ja nyt sen vasemmassa poskessa on suht syviä naarmuja, syy miksi en oo sitä enemmin kuvannut. Mun on tarkoitus ostaa uusi lunatic queen heti kun on rahaa (ja haluan tilata yhden uuden nuken samalla!). Hetki pitää säästää mutta syyskuuhun mennessä hankin uuden naaman Konohalle, koitan saada neljävuotissyntymäpäivää varten. Pitää kanssa kattoa milloin saan näille uusia silmiä, Ainalla varmaan pidän stockit mutta Shaula, Ofelia ja Lyra tarvitsisi uudet silmät. Lyralla on nyt väliaikaiset (Lyraa näette kunhan sen uusi peruukki tulee!), jotka sopii silti hyvin, mutta haluun sille hieman toisenlaiset.
Ofeliasta vielä sen verran etten oikeesti tunnu löytävän sille sopivaa peruukkia... Mulla ois 2-3 vaihtoehtoa mutten ehkä uskalla tilata mitään vielä. Ja olen myös miettinyt että voisin vaihtaa Ofealian nimen kirjoutusasun Opheliaksi, tuntuisi järkevämmältä, mussa saa nähdä.
Ja tässä joku päivä taidan sitten pistää kaikille uusia ripsiä! (lopulta kaikkien näiden vuosien jälkeen tuntuu hyvältä idealta ripsettää ne...)

Ja mä en oikeasti tiedä mikä näitä kuvia vaivaa. Musta tuntuu että ne ois tavallaan liian teräviä? Kun musta tuntuu että niiden olisi tarkoitus näyttää hieman pehmemmiltä? En tiedä miten mun olisi tarkoitus tehä tän kuvakoon kanssa, jos joku osaa auttaa niin kerro ihmeessä, omaan silmään pistää niin paljon.


Ens kertaan! La meen ehkä miittailemaan mutta saa taas nähä jaksanko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti